Wednesday, April 8, 2009

Module Vs Model

Hye kawan kawan!! Bersama saya dalam rancangan Module Vs Model ( GRRRRRRrr )

Tak faham apa itu module? Bole buat conference dalam YM.... Discussion yg bagus, mantap, source yg penuh.
Mek : Aku letak kepala kat meja, badan kat katil
Hana : Laptop aku kat paha, pastu baring.. besh
Mek : Ehhhh jgn nanti mandul..
Ag : Bole test mandul ker tak....

Tasha : Has been declined to join the conference ( Ampeh )

Maka siap la conference utk membuat module object oriented utk esok hari..

Yang nie plak sequence diagram yg aku dah lakarkan... actor2 tu berkaitan ngan rakan2 aku... hahaha.. takleh beso2 nnt korang tiru...

Wahaha aku kat dalam bilik dah mcm ni beb.. Betapa fokus nya aku kepada proses membuat module sehingga aku tak sedar aku dah jd model..

Emak : Ag!!! mkn dah nak petang nie.... duk buat apa kat atas tuh?
Ag : Kejap..... tgh buat keje... byk nie mak... ( Chatting + Gosip )

Use Case yg telah berjaya disiap kan... Gempak tak? full mark ke?
Puan Aii : What is this? this not use case.. Pls do your revision."
Puan Aii : Apa yg awak buat nie hazlee... saya tak bole nak bg markah.. Database mana?
ERD awak mana? prototype mana?
Hazlee : Mek ada protoype madam.. suh dia tunjuk.. opsssss link jer...




4 comments:

:: the truth :: said...

huahahhaah..
aku gelak bgai nak gile nie...
SOooo creative la...
i give Aiii opssss Aii plak..A++


Puan Aii : Apa yg awak buat nie hazlee... saya tak bole nak bg markah.. Database mana?
ERD awak mana? prototype mana?
Hazlee : Mek ada protoype madam.. suh dia tunjuk.. opsssss link jer...

sok ko bakal dpt siku aku ataw kasot aku..i give u option: whethr u nak siku or kasot...pliz answer as soon as possible...klo x.. dua-dua melayang..
muakssss....

^^hekhek^^ said...

hahahhahhaa

puan

saya punye erd dh MAMPOS

Unknown said...

boahahahaha..
abis kata suh update
aku cek blog masing2 cite pasal module haha

TashadeNatasha said...

bt keje smpai tak makan. tp badan makin besar jugak.