Wednesday, April 8, 2009

Module Vs Model version II

Jam sudah pukul 1145.. Mata ku sudah lebam, Gf plak demam ada atas katil aku tuh duk tido ( @@ slurrpp )..
Hati nak isap rokok tapi kalo tutup pintu kang kene marah duduk berdua-duaan. Mak pulas telinga jadi telinga beruk.. Tahan jer la

Module ntah kemana
Model sudah mau lena
Module lu jgn kuang ajar
Model dah takleh tahan sabar

Module : Esok present aku beb.. dah siap ker design aku?
Model : Pale abah kau.. nasib baik aku nak grade kalo tak takde aku nak design kau.
Moduel : Aku report kang!!
Model : Pungkok Hang!!

Begitu la yg kedengaran di kepala Model.. Kebarangkalian dah gila kot..

Pensyarah ku berbadan besar
Pensyarah ku berketayap putih
Otak ku nak terkeluar
Otak ku keluar berbuih buih

Buat teman teman ku yg sama seperjuangan, mari lah kita bersama2 berdoa supaya kita di murahkan rezeki, diberi kekuatan pada esok hari, supaya menjadi anak pertiwi, demi bangsa, agama, dan negara. Al-Fatihah.

6 comments:

TashadeNatasha said...

ingat tak macam mana nak baca al-fatihah? hahahhaha

:: the truth :: said...

hahahahah vanganag..bawk betobat

Unknown said...

ingat ingat..
jgn kene panah petir beb
amin

Hanyza Basirun said...

erm ag ko nak solat subuh esok berapa harkat eh????hahahhhaa...

^^hekhek^^ said...

hahahahha
bape rakaat smyg maghrib?

**smbungan dr soklan jaja

Hanyza Basirun said...

hana, ko jgn tnya mamat nih subuh ke magrib, harkat atau rakaat tu yg paling confius...