Thursday, April 9, 2009

Module VS Model Finale

Akhir nya Model tertewas dengan Module..
Byk yg model buat sume tak betul.
Sakit hati.. Kawan2 ajak makan sate, jgn kan sate ngan dorang2 aku makan!!



Lecture : Use Case ntah apa apa, Activity Diagram Yes No mana?
Aku : Apa silap aku? Tak pandai?
Lecturer : Kalo use case tak betul mcm mana nak buat programming
Aku : Saya bodo puan!! (kata blkg)



Satu hal yang bodoh
Bila ku memikirkanmu
Bila ku mengingatimu
Alangkah bodohnya aku

Satu hal yang bodoh
Bila ku buat assignment mu
Dan bila kau marah pada ku
Betapa naifnya aku



Akan ku memberontak, amuk, gilai, ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh tension.
Kepada kawan2 marilah kita ke tgkt 33, kenapa? terjun beramai2...

Aku dah bosan
Aku dah bosan
Boleh jd gila
kenapa? owh kenapa?
Sume nya tidak kena
kenapa? owh kenapa?
kau tidak suka aku?
aku jahat sgt ker?
kenapa? owh kenapa?

2 comments:

^^hekhek^^ said...

dah dah
JOM MAKAN SATAYYYYYYY!!

**aku nak nyanyi - lagu amy seacrh!

aku dh bosan
aku dh bosan
aku dh bosan
melayani tingkah lakumu

TashadeNatasha said...

no compromise.
tu je yg aku boleh ckp.

quiz mcm haram. ssh gila.